Sara

Sara ska fika(?)

Publicerad 2006-11-17 07:42:46 i Sakerna

Imorse var det segt att gå upp, mkt mkt segt, dessutom bytta jag kläder efter halva morgonen så jag stressa mig igenom sminket och sen nästan springa till bussen (i högklackat). Men jag hann, och jag känner mig mkt stolt över mig själv^^
Dock vete fan om det var värt stressandet, hade varit väldigt skönt att ta sena bussen och komma hit halv nio. Sova en timme till. Mmm... Men, det får blir nästa vecka, då är inte Teresita här varken torsdag eller fredag. Lätt gött ska det bli att slippa spanskan och få sluta tidigt plus en sovmorgon=) Lovely för att citera engelsmännen^^

Tydligen ska jag fika på Lilla Blå idag efter skolan också. Enligt Matilda iaf. Dock måste jag nog diskutera igenom detta med mig själv och väga fördelar och nackdelar mot varandra.

Fördelar: Fika är gott, och att träffa brudarna är aldrig fel^^
Nackdelar: Måste isf ta sena bussen, kommer isf inte hem förrän tio över fem. Mkt otrevligt.

Men men, flickorna får väl övertala mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela