Sara

Sara vill inte

Publicerad 2006-11-23 20:28:05 i Sakerna

Okej, min dag började faktiskt bra (jag mår bra av att äta grus till frukost). ESV är mkt trevligt=) Jag blir jätteglad av Champagnegatan. Resten av dagen var normal, lagom, duglig... Glömde att jag är ledig imorrn och tog inte reda på vad jag fick på engelskaprovet... Naturkunskapen var tråkig. Matten var som vanligt. Alltså, det händer ingenting längre. Allting ar bara normalt, tråkigt och grått. Ungefär som gruset jag äter till frukost.

Jag vill inte åka bort i helgen, jag vill ligga i min säng, lyssna på heavy metal och gråta... Jag vill inte... Vill inte, vill inte.

Och vet du att du motsäger dig själv?

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-11-23 21:11:37

Ärligt talat. Vad är det jag har gjort?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela