Sara

Saras underbara dag

Publicerad 2006-11-30 21:07:59 i Sakerna

En bra dag idag=) Slapp ju en halvtimme på naturkunskapen och hela spanskan eftersom jag tränade med kören=) DET var trevligt=P Slipper dessutom båda delarna imorrn också, det är inte heller så illa^^ Det som är illa är att Anders Stenholm sjunger solo på You raise me up. Jag ogillar honom, och jag ogillar hans röst. Bläh.

Efter träningen gick jag till mormor och morfar och åt makaroner och hemlagade köttbullar, mums=) Sen småpratade jag med morfar och han skjutsade ner mig till Församlingshemmet. Där spelade jag, hann med att göra lite tyska och beundrade David för hans cello-spel. Visste inte att den killen spelade cello. Men jävlans vad han gjorde det bra.

Matilda har dessutom tillkännagett att hon är klar med historian=) DET är väldigt bra eftersom vi ska redovisa imorrn^^ Dessutom söker hon bilder nu och ska lägga in dom i PP-presentationen även om hon inte kan. Matilda är en äääängel=)

Snart är det jul!

Och idag är Sara på jävligt bra humör=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela