Sara

Småprat

Publicerad 2006-11-02 21:54:43 i Sakerna

Ännu en kommentar om Aftonbladets förstasida. Vem i hela friden vill se hur MIjailovic har förändrats sen 2003? Jag bara undrar... Ingen inspireras väl av en mördares stil, eller?

Inom en snar framtid ska jag inhandla Martin Stenmarcks album (eller hade du tänkt göra det Lager?). Jag ska även se Marie Antoinette. Och dessutom läsa Djälvulen bär Prada, så att jag kan se filmen sen.
 Det är i alla fall målen. Plus att jag ska hinna med historian, måste erkänna att jag inte börjat än. Jag skäms faktiskt lite över mig själv. Men, har man lov så har man.
Dessutom måste jag skaffa en överstrykningspenna.

Men, allra allra först jag ska sätta mig i köket, dricka the och leka tandfé.

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-11-03 13:38:42

Mjo, jag ska köpa det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela