Sara

Smarta jag

Publicerad 2006-11-12 13:11:32 i Sakerna

Jag känner mig fruktansvärt begåvad idag *inte*

Jag har ingen aning om vad jag har för lösenord till UMR-hemsidan, eller om jag öht är medlem (har inte fått ngt bekräftelsemejl). Och jag har just kommit fram till att jag glömt att ta med mig engelskabokens recensionspapper hem. Jag som tänkte vara duktig och göra det idag. Känner mig sådär lagom smart.

Men, jag har iaf kommit ihåg att jag ska befinna mig i Fbg imorrn klockan 15.30 för att sjunga och i Stadshushallen klockan 18.00 för att spela. Så, helt förtappad är jag inte, än.

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-11-12 14:19:45

"eller om jag ÖHT är medlem"?? Wtf? :P

Postat av: jenpeHn

Publicerad 2006-11-12 14:47:59

Över Huvud Taget (I) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela