Sara

Sthlm, så var det=P

Publicerad 2006-11-02 11:58:01 i Sakerna

Finally hemma. Jag gillar inte försenade tåg, och ändå har jag lyckats åka med på två stycken på två dagar det är bra gjort tycker jag minsann, sammanlagt två timmars försening, bra SJ, det ger VERKLIGEN bra intryck. Men, jag kan förlåta er för gårdagen, kanske.

Iaf, Sthlm var underbart=) Fast extremt stort, herrejesus... Jag ska aldrig mer gå in på Åhléns eller NK, höll på att aldrig hitta ut^^
Inhandlade följande:
- Ett rött minisize paraply (nödvändigt pga regn i tisdags)
- En rosa sort of sidenschal
- En plommonlila (mkt vacker) spetsklänning
- En svart långärmad baströja
- En brunrosa schal
- En midnattsblå tröja
- Svarta stickade leggings

Dte var nog allt tror jag. Måste bara påpeka att kläningen är ngt av det vackraste jag sett, Jesus! Min mammas kommentar var dock:
- Jaha, och när ska du ha den?

Och jaa, jag vet faktiskt inte, men, jag får väl ha den på jul^^

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-02 13:57:21

Grattis din stackare... Sj=Statens Jävlighet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela