Sara

Studigt stressigt

Publicerad 2006-11-07 19:37:13 i Sakerna

Tog mig trots allt igenom dagen, stolt över mig själv^^
Svenskan är för skitkul, håller på med filmkunskap och det är väldigt intressant faktiskt. Och så får man ju kolla en massa på film, även om man inte får se hela=P
Och historian, som jag bävade för, gick riktigt bra idag. Jag och Matilda kom inte framåt, men vi planerade hur vi skulle lägga upp det. Och DET var välbehövligt, innnan var det kaos, typ=P

Har just skrivit ut ett studhäfte för spanska, det blev åtta papper^^ Känner mig en aaaning studig^^ Men det beror på alla rackarns ord som vi ska kunna. Jag kan typ hälften, det är råplugg som gäller nu. Det värsta är att jag inte hinner plugga så mkt eftersom jag ska bada med flickorna efter skolan imorrn, och efter det ska jag direkt till Öppet Hus. Och på torsdag ska jag spela flöjt och sen ska jag gå i fackeltåget=S En stressig vecka det här... Men men, det går nog bra. Jag får väl i värsta fall plugga på bussen och i sängen på kvällarna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela