Sara

This horrible day

Publicerad 2006-11-08 20:49:06 i Sakerna

Är så fruktansvärt trött. Jag började nästan lipa förut när jag upptäckte att jag tappat bort mitt skolkort, sen vrålade jag åt Erik att han skulle hålla käften. Fan, det är itne bra...

Men men, dagen var trevlig=P Alltid trevligt att sluta tolv. dock inte lika trevligt att bada eftersom badet var tiny tiny... Och strömmen höll på i typ tio mnuter kändes det som, och under tiden gick det inte att komma upp i bassängen om man inte var smidig eller stark, jag är ingetdera. Men varmvatten-bassängen var skööön, om än lite tråkig=P Synd att bubbelpoolen inte var tillgänglig. Det var ju dfr vi gick dit vafan. Men men, det får väl bli en annan dag. Sen var det sång... Och det gick inte bra. Eller, jag sjöng ju rätt text och inte falskt heller (tror jag). Men jag orkade inte engagera mig, dessutom stod rektorn för musikskolan längst bak och smilade som ett jävla fån för att vi också skull smila, lätt att jag INTE orkade smila eller, palla det vafan. Sen satt jag lite för ARG och gick till Linda och Döve och snodde en Ållebergsgymnasiet-penna, fast dom sa at tjag inte fick ta ngn för att jag inte går natur eller funderar på att gå det^^ Och sen pratade jag lite med Samuel och Hvile och försökte få Hvile att förstå att dom coola går i A-huset och inte i C-huset. Samuel sa iaf att han funderade på att gå samhäll, språk=) Redig pöjk det=P

Nope, nu ska Sara sätta sig i en fåtölj, läsa och äta en chokladmuffin.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-09 21:44:58

Stackars dig Sara, livet är hårt när man är blond och går på ålleberg;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela