Sara

Ytliga jag

Publicerad 2006-11-02 21:00:58 i Sakerna

Har haft en av mina klädorgier, dom går ut på att jag slänger ut hela min garderob på sängen och börjar prova och matcha och ha allmänt kul i en halvtimme eller så=P
Jag har kommit fram till följande:

- Bästa köpen i Sthlm; brunrosa schalen (färgen på den är obestämbar) och svarta baströjan. Båda inköpta på H&M, säger ngt om kvalitén där kanske. (H&M = äkta kärlek)
- Underklänningen till plommomlila spetsklänningen kommer förmodligen att användas mer än själva spetsklänningen.
- Med plommonlila klänningen och svarta strumpbyxor kommer jag lätt att vara hetast i jul. Måste bara införskaffa svarta pumps.
- Mest använda plagget i vinter kommer lätt att vara svarta baströjan i kombination med allt möjligt, inklusive spetsklänningen^^

Jaa, jag tycker om min spetsklänning, och min brunrosa schal.
Och jag är handlöst förälskad i svarta baströjan.

F.ö. är plommonlila spetsklänningen inköpt på VILA:s butik i Gallerian i Sthlm, vilket innebär att så småningom kommer den säkert att komma till Kinnarps ett par hundra kr billigare, iaf enligt min mormor. Förhoppningsvis säljer den slut långt innan. Vill INTE dela vackra spetsklännignen med ngn i närheten. Den är MIN!

Och jajamen, jag är fullt medveten om att jag är mkt ytlig, och jag är ännu mer medveten om att Konow aldrig kommer att läsa det här sista eftersom han somnade mellan andra och första punkten på listan=P

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-11-03 00:03:00

Sara, älskade lilla vän, jag läser alltid ALLT du skriver, och klänningen låter heeet:) jag vill seee...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela