Sara

ARG

Publicerad 2006-10-02 11:00:48 i Sakerna

Jaa, nu sitter jag här igen. Samhällskunskap i datasalen. Otrevligt värre.
Tog kort med ARG förut. Inte SÅ bra kanske. Vi höll i en skylt som det stod "Rasism" på och rev sönder den. Hmm, såg typ arg ut, eller, iaf allvarlig=P Stackars Matilda fick sitta på golvet under skylten. Poor kid.
Kom just på att jag ska sjunga i eftermiddag. Hade glömt det. Detta innebär att jag inte kommer hem förrän typ, tio över fem. Rackarns, jag som måste studa historia, och förmodligen lite matte också. Satan!
Dessutom har dom inte ändrat våra scheman. Alltså fortfarande idrott på fredagar. Yuuck.
Men, nu ska jag öhh, läsa bloggar tror jag. Slutar om en kvart... Då är det lunch, kääääk=D

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2006-10-02 11:10:12

härmed utmanar jag dig att lägga upp dina 5 favorithöstoutfits!

skicka denna utmaning vidare till andra bloggare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela