Sara

Dagens span (?)

Publicerad 2006-10-30 19:17:11 i Sakerna

Jag var och inhandlade skor med min kära familj idag, det var väl sådär trevligt, hittade ett par skor, faktiskt i den andra affären vi var i^^ Det är sällan det händer=P Iaf, när vi var i Herrljunga så kom det in en kille i min ålder i affären, med en blick konstaterade jag att nej, det var inget för mig. Min 6-årige bror, Erik, tyckte däremot det för när vi gick förbi killen (japp, jag kände hur han glodde på mig) så utbrast Erik:
- Men, han var ju snygg!
Jag:
- Vad var det som var snyggt?
- Killen, du och han skulle passa bra ihop!
- Hmmm.
Detta sades, om än med låga röster, inom hörhåll för killen. Jag gömde mig smidigt bakom ett par hyllor och berättade för mamma varpå hon började gapflabba.

Jaa, min familj ÄR trevlig, har jag ngnsin sagt ngt annat?

Ser jag ut som om jag är i behov av en kille?

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-10-30 23:29:38

nja, så desperat ser du väl inte ut att vara, du dregglar inte iaf..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela