Sara

Den älskade musiken

Publicerad 2006-10-11 17:59:31 i Sakerna

Lodat runt i mysbrallsen i skolan idag, myyysigt värre=)
En ganska bra dag faktiskt. På musiken började vi lite med låtarna och stackars Matilda ska spela en massa grejer, själv ska jag köra, sjunga lead och spela synth=S Får se hur det går med synthen, jag är väl kanske inte överbra på det direkt....
Kören var också mkt trevlig=) Även om jag inte riktigt gillade att sitta mellan Ida och Victoria, dom är ju GRYMMA på att sjunga och är med i fredagsensemblen, kände mig dålig=S Älskar att sjunga, blir lycklig av det, och av att spela flöjt. Det har jag gjort riktigt mkt idag, är stolt över mig själv eftersom jag t o m orkade tuta igenom Manha de Carneval, den är fruktansvärt jobbig....
Ska klinka piano sen också. Mkt roligt att spela piano har jag kommit fram till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela