Sara

Diskussioner

Publicerad 2006-10-16 20:20:02 i Sakerna

Borde egentligen kolla lite på naturkunskapen, men jag orkar verkligen inte det. Naturkunkskap är så tråkigt. Det finns verkligen inte ngt som är roligt med det.
Eller jo, Sam har ju sina roliga stunder, men det väger liksom inte upp två timmars naturkunskap i veckan. Dessuto förstår jag inte vfr samhällare ska läsa Naturkunskap B. Vi bryr oss ju inte om det liksom. Men det beror väl på att vi ska få en bred utvildning...

Kollade lite på när vi läser dom olika kurserna (står på viktiga dok. påhemsidan om ngn vill ta sig en titt^^) och Jesus vad knepigt det kommer bli att välja sen så småningom. Jag kommer att ha so much beslutsångest. Det blir nog många långa diskussioner med mamma då... Hon är mkt bra att diskutera med. Förmodligen för att vi har olika åsikter om så mkt=P

Känner att jag nog borde ha en stor diskussion om diverse med Lager inom en snar framtid. Det var överlängesen vi pratade ordentligt just the two of us. Förmodligen beror det på att vi inte åkt tåg på länge. Man, lova mig att vi pratar på fredag. Länge, mycket. För vi har nog rätt många saker att prata om misstänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela