Sara

En dag i Skövde

Publicerad 2006-10-25 18:38:12 i Sakerna

Happ happ, Skövde var det idag. Tingsrätten, misshandel och grovt rattfylleri. Spännande spännande. Dock var det lite långtråkigt, men det skulle väl vem som helst tycka antar jg. Det var ju lite läskigt att misshandeln utspelade sig i Floby också. Man borde ju liksom känna dom som var med på ett hörn. Som tur var hade jag ingen aning om vilka dom som var i rätten var.
Efter rattfylleriet fick vi sluta eftersom misshandeln dragit ut så på tiden. Och då drog vi först till Donken och sedan strövade vi runt i Skövde och Lager inhandlade sin omtalade Palestinaschal. Jag köpte inget eftersom jag ju ska til Sthlm på tisdag, måste ju ha pengar tills dess.
När vi var hemma igen gick jag till kören och sjöng. Det var trevligt=) Även om jag kände mig extremt omusikalisk eftersom jag kom när alla musikaliska killar var där och spelade. Men men, jag höll mig till Erik, och sen kom ju Ida. Och efter det kom den andra Ida=) Det är alltid lika trevligt att se dig du=) Efter kören gick jag och Ida till stan och inhandlade två rosa band plus lypsyl, kakor och färdigmat. Jag orkar verkligen inte engagera mig i matlagning idag och är vrålhungrig ska snart sätta mig framför tv:n och smaska i mig maten. Ska kolla på film, The laws of attraction som låg i mormors låda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela