Sara

Gott och blandat

Publicerad 2006-10-27 19:03:05 i Sakerna

Hrm, jag gillar verkligen inte fredagar. Hemska är dom... Och idag var det extra hemskt eftersom vi inte hade ngn historia, 3.5 timmars håltimme alltså. Åhh, vad lycklig man är sen (inte). Jag och Sandra hade flumflum i cafeterian eftersom vi inte orkade vara seriösa, vi ballade ur över:
- Är du håröm?
- Nej, men det gör ont när du drar mig i håret.
Vi flabbade lääänge, och Sofie satt bredvid och såg måttligt road ut=P

Jesus, jag är övertrött, orkar verkligen inte engagera mig i ngt idag. Helt slut...

Och du har ingen aning

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2006-10-29 23:02:14

Haha, du Sara, jag är faktiskt jävligt håröm ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela