Sara

Hemska fredag

Publicerad 2006-10-13 07:54:16 i Sakerna

Ville verkligen inte gå upp i morse. Allt var bara så bläää... Inget att se fram emot mer än att sluta klockan kvart över tre... Ska hem och packa inför konfalägret då. Vet faktiskt inte om jag känner för att åka, bara massa hemska människor som ska med. Kommer sakna Ellen, Josse och Döve som bara den. Kommer bli övertomt utan er darlings... Dessutom ska Skabb med, och Dancemania. Kommer seriölst att avlida, antingen pga dem eller pga mördande träningsvärk i höger lår. Eller pga hemsk fredag. En liten ljuspunkt är fika med flickorna på LIlla Blå. Även om jag faktiskt fortfarande tycker att vi ska gå till Mössebergsbagaren. Men det klart, går vi till Lilla blå kan jag ju ta ut pengar...
Nope, gotta go. Spanska om fem minuter. Hoppas på inställd lektion igen, då kan jag gå till mormor och dricka varm choklad och äta chokladpinnar mer cappucino-smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela