Sara

Idol =P

Publicerad 2006-10-06 21:58:25 i Sakerna

Okej, jag veeet att Idol är fjortis.
Men, en Danny med ett glittrande leende som gör att det som förr var en faktiskt ganska kräsen tonårstjej numera är en liten flicka som upplever sin första medvetna julafton höjer direkt statusen. Man smälter efter en blick.
På detta kommer en småleende Markus som fortrollar och lovar att någonstans finns det sanna sagor om kärlek. Numera består alltså den kräsna tonårstjejen av en liten liten flicka klädd i rosa klänning som lycksalig leker med sina julklappar.
Att Snäckan sen är en stor stor besvikelse får man svälja.
För med världens charmigaste Danny och norrlands trollkarl Markus, vad mer kan man begära?

Snart är det jul=)

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-07 14:05:54

Jag kollade på snabbgenomgången av Idol igår, efter nyheterna. Jag blev besviken. Är det den nivån på det så kan fanimej jag vara med nästa år utan att skämmas?! Det var i runda slängar TRE stycken som MÖJLIGTVIS kunde pricka rätt toner. Felicia, Markus och Johan. Det andra lät hemskt. Jag fattar inte hur dom kunde ta sig så långt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela