Sara

Imperfect girl

Publicerad 2006-10-17 19:24:05 i Sakerna

Jag blev väldigt glad när jag gick hem från bussen också, först pratade jag med Simon och han är alltid trevlig att prata med=)
Sen när jag kommit en ganska bra bit så kommer en låt som jag nästan aldrig lyssnat på, vet inte vfr jag har den på mp3:n egentligen. Men iaf, "Imperfect girl" heter den, det är Tatu som har gjort den, iaf i den verison jag har, om det nu finns nga fler=P Hursomhelst, jag lyssnade faktiskt på texten, det brukar jag aldrig göra annars, men nu gjorde jag det. Och så hörde jag:
"I´m rised above this perfect world"
Jag var så nära att börja gråta. Jesus vad den stämde just idag, just då.
Blev nästan rädd... Jag måste defintivt lyssna på den lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela