Sara

Jag

Publicerad 2006-10-12 20:51:23 i Sakerna

Okej, såhär är det:

- Jag har träningsvärk efter igår.
- Jag håller på att avlida pga nämna träningsvärk när jag ska ta ut grejer ur skåpet.
- Jag hatar torsdagar, dom är mkt påfrestande pga för tidig lunch och tolv timmars frånvaro från hemmet.
- Jag hatar lärarstuderande, dom har alltid mkt knäppa idéer.
- Jag tycker mkt om inställda lektioner av uppenbara anledningar.
- Jag tycke rmkt om taxfreee.
- Jag vill följa med momror och morfar till Cypern.
- Jag längtar tills på onsdag när Konow kommer.
- Jag vill inte åka på konfaläger med alla hemska människor.
- Jag älskar att spela flöjt/piano och sjunga.
- Jag och Lager ska på språkresa nästa sommar.
- Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorrn.
- Jag har ätit alldeles för mkt igår och idag.
- Jag är kär i choklad.
- Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela