Sara

Kanelbullens dag

Publicerad 2006-10-04 15:11:59 i Sakerna

Är en aning oroad för att min käre (inte) datakunskapslärare Kjell ska skälla på mig för att jag bloggar. Kan hända att han får syn på det=S Men jag orkar inte jobba mer med Excel, det är ju så tråkigt. Dessutom är jag klar med häftet, och extra-övningen. Vad göra då?
Men, borde inte blogging vara bra? Man lär sig ju iaf att skriva snabbt. Det är ju alltid ngt. Faktiskt.

Typ, tråkigt dag annars. Musiken var väl kul, och kören såklart, kanelbullarna i cafeterian har varit apgoda=) Ätit två stycken, känner mig som en ballong, typ=P Men, det tränade jag nog bort när jag simmade på gympan. Jag och Lager kämpade på och simmade faktiskt hela 16 längder. Fast vi drog till med en liten nödlögn och sa att vi simmade 18=P Kände oss en aning dåliga^^ Alla andra simmade över 20=S Men, ngn måste ju faktiskt vara sämst. Fick stressa livet ur oss efteråt sen eftersom det bara fanns fyra duschar, och det är faktiskt en bit att gå från Odenbadet. Hatar att bada. Ska hädanefter vara sjuk när vi badar. Dessutom får jag så jävla ont i fötterna av ngn underlig anledning, känns som om benen i fötterna lägger sig över/under varandra... Lite äckligt. Lite smått bara.
Men nu slutar jag=)

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-04 17:52:01

Vill bara påpeka att det faktiskt inte är viktigt att skriva fort på datorn, och alltså inget man behöver lära sig, det viktigaste är att orden blir rättstavade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela