Sara

Katten Svante=)

Publicerad 2006-10-22 20:47:22 i Sakerna

Nej "Miss. D." jag ska inte flytta. Det enda jag ska göra är att bo i mina morföräldrars hus i några dagar eftersom dom är bortresta.  Jag ska dessutom mata deras katt som precis jamade och som har legat i mitt knä hela kvällen medan jag har kollat på Rapport och Sporten^^ Haha, värsta hemmafrun är jag=P Det var iaf mysigt att ha ngn att klappa. Dessutom känner man sig mkt tryggare om man har ett djur i huset, även om det råkar vara en fet katt som går fram till vad som helst på två ben. Han är söt han, Svante=)

Funderar allvarligt på att ha honom i sänge inatt. Är osäker på om jag kommer att kunna sova annars. Får väl sätta på tv.n om det kniper. Morföräldrarna har ju sådana nymodigheter som ställbara sängar och tv i sovrummet. Det får man ju utnyttja när man har chansen^^ Dessutom fanns det choklad u kylskåpet, och lasagne i frysen. Mmm=) Jag kommer nog att må bra dom här dagarna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela