Sara

Konfaläger (efteråt)

Publicerad 2006-10-15 19:18:25 i Sakerna

Jag tar tillbaka vart enda ord jag sa i fredags, nästan.
För helgen har varit så fruktansvärt underbar.
Att få träffa alla igen, och känna stämningen och inte bry sig om ngnting annat än hur mkt godis man smäcker i sig och kanske om hur diskmaskinen fungerar. Eventuellt kanske man oroar sig för att konfirmanderna får bestående men av behandligen från oss. Men det här året var dom faktiskt redan galna och fruktansvärt jobbiga.
Ledarna är iaf underbara. Alldeles, alldeles underbara! Med brunnar och Palestinaschalar, fast, numera skägglösa pga uppnående av den aktnngsvärda åldern 20=P Och ja, jag tycker om dom ÄVEN om dom är mobbare av högsta grad och kastar ägg på en=P
Jag längtar redan till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela