Sara

Konfaläger

Publicerad 2006-10-13 16:41:23 i Sakerna

Vill verkligen inte åka dit!
NEJ NEJ NEJ! Mor tycker att jag ska skita i det men då blir Elin Lager mkt sur på mig och det kommer dröja innan hon pratar med mig. Dessutom så får jag 500 spänn, dock sa mamma att hon kunde ge mig 500 spänn.
Men, jag kommer verkligen inte palla alla hemska hemska jävliga människor som är där. Jag kommer ringa mamma storgråtandes imorrn och be henne hämta mig.
Och jag vägrar sova i en fucking barrack igen, never. Får jag sova där ringer jag också mo min och säger åt henne att hämta mig.
Okej, förlåt, jag klagar bara, men, jag är en pessimist. Och jag orkar faktiskt inte se positivt på saker idag.

Men, det ska bli jävligt roigt och intressant att åka till tingsrätten vecka 43=) Ugglan kläckte en riktigt bra idé där=)

Men, nu ska jag klinka piano, have to muntra upp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela