Sara

Långa dag idag

Publicerad 2006-10-05 20:26:53 i Sakerna

MIn far räknade ut att jag är borta från hemet 12 timmar varje torsdag. OJdå, tänkte jag då. Ojdå...

I alla fall. Torsdagar är mkt sega dagar. Vi äter lunch så tidigt och harr tre lektioner efter, matte, naturkunskap och spanska. Hemskt... Det blir ju inte bättre av att jag spelar efteråt och måste stanna kvar i stan. Har dessutom tillbringat den tid jag varit hemma ikväll med att studa historia. Historia är visserligen jävligt kul. Men jag pallar inte riktigt att läsa på efter en torsdag...

Men, nu ska jag sno lite mer marknadsgodis i skafferiet. Och sen ska jag fanimig gå och lägga mig.

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-05 20:51:03

Alltså . .hur mkt har du studat på historian egentligen? Jag började läsa seriöst idag, efter att du hjälpt mig. Och jag känner att jag kan det nu. Men du har ju råpluggat hela tiden eller? Shit alltså . .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela