Sara

Livet i stora staden=P

Publicerad 2006-10-23 17:56:08 i Sakerna

Jag har gort två stora upptäckter idag:

1. Chokladen i mormors och morfars kylskåp är mkt god, som Japp ungefär, fast godare=)
2. På den här datorn (som är sedan slutet på 90-talet) finns inget Word. Noope, inget Word! Däremot finns WordPad, fast, det är ju egentligen ingen giltig ersättning.


Det var överkallt att gå från skolan till Lidl och sen hit. Det regnade och blåste så att jag nästan var tvungen att fälla ner paraplyt. Men jag var ju tvungen att handla mjölk. Tröstade mig själv med att dessutom inhandla mkt goda chokladkex=) Ska trösta mig ännu mer ikv med att äta mormors mkt goda lasagne som jag hittade i frysen i garaget=) Sara likes lasagne=)

Ska bli mkt trevligt imorrn när Lager kommer=) Dock innebär det att jag måste hämta henne på tågstationen vilket i sin tur innebär att jag måste gå ensam genom hela Fkp klockan 8 på kvällen. För ett år sen hade jag inte brytt mig. Nu är jag skiträdd! Men, i värsta fall får jag väl gå vid sex och kika in hos Ida lite och gå vidare till stationen sen... Vad tycks om det Ida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela