Sara

Ljuspunkter

Publicerad 2006-10-17 19:10:57 i Sakerna

Jag och mamma hade suuupermysigt på lunchen=) Tack mamma, jag behövde verkligen komma därifrån.

Fast, jag mådde lite bättre efter datakunskapen, gick med Erik upp till A-huset och han gör mig alltid glad av ngn knepig anledning=) Dessutom fick jag en kram av Tilda, jag älskar dig gumman, vet du det?

Men, måste säga att Maria på matten faktiskt var bäst idag=) Jag vet inte anledningen men hon klappade i händerna och såg ut som en liten barnunge, tack för det=) Det var längesen jag skrattade så äkta=)

Dagens små ljuspunkter=) Till dom hör även snacket med Lager i bussen, jag behöver dig, det vet du.

Ljus

Ni är mina ljus, tack för att ni finns=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela