Sara

Lunch

Publicerad 2006-10-03 11:54:06 i Sakerna

Sitter fortfarande i biblioteket, dock vid en annan dator nu. En gammal sak, skärmen är platt, eller liksom, inte utbuktad...
Maria och Lager kollar på youtube. Flobypojkarnas lilla film om Billyspizzan. Måste nog kolla in den ngn dag jag också. Annars lär jag väl inte räknas som äkta Floobybo^^ Visserligen är jag ingen äkta Flobybo, men iaf.
Vill åka hem nu, eller, vill åka till Kyrkans Hus och fika. Gööött=) Och träffa ledarna. Det var längesen nu.

Jag som hade tänkt studa historia idag. Borde väl kolla matten också, speciellt eftersom jag bara kommer att vara med på halva matte-lektionen idag. Men det blir nog bra. Jag är ju en redig tös så jag får väl bojkotta min bloggläsning ikv och plugga ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela