Sara

Lyckan kommer...

Publicerad 2006-10-24 21:50:47 i Sakerna

Happ nu sitter man här, mätt och belåten, det var gooott med nudlar och griskött, även om Lager tyckte att det var mkt starkt=P Den klena lilla människan^^ Nu sitter hon och klankar på morfars skrivmaskin (jag befarar att han är rädd för datorer) och ser allmänt lycklig ut. Som bara hon kan^^ Får väl se vad vi hittar på sen, typ, sover kanske=P Jag är pumsig^^ Dock är hon ju en hemsk mäniska som går och lägger sig typ halv elva, jag kommer aldrig palla det=P Eventuellt gör vi varm choklad med vispgrädde, det är mumma=) Och alldeles rätt i tiden med tanke på att det är höst=P Treeevligt med höst och varm choklad tycker jag allt=) Dock tycker jag att det kan bli kallare så att jag kan ha min wonderful ullkappa=)
Höst, varm choklad och ullkappa, that´s happiness=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela