Sara

Mamma

Publicerad 2006-10-17 09:07:43 i Sakerna

Jag älskar hösten, japp, det gör jag. Men inte när man är förkyld, mår pissigt värre och dagen utanför är grå som min schal (den är förresten mkt vacker, jag älskar schalar). Då är det förjävligt. Då vill man bara ligga i sängen hela dagen med en vinglande stapel pocketböcker bredvid sig. Mamma sa åt mig att gå och lägga mig igen när jag skulle ut till bussen. Så jag sov en timme till, det var välbehövligt. Annars hade jag mått ännu värre nu. Mamma ska komma och hämta mig efter tyskan också så ska vi åka till Kinnarp och handla gardiner, hon hade varit där igår och köpt världens vackraste sådana. Jag ska ha likadana fast vinröda. Dessutom ska hon bjuda mig på lunch sen=) Tycker mkt om min Mamma när hon ser hur dåligt jag mår och muntrar upp mig. En mkt sympatisk kvinna är vad hon är.

Mamma, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela