Sara

Min lördag=P

Publicerad 2006-10-28 20:23:53 i Sakerna

Hemmalördagar är verkligen underbara. Såå mysigt att bara dra på sig myskläder och myyysa=) För tillfället är det mys med kaffe ljus och The Rose=)
Bara jag och Erik hemma, alla andra är på fest. Typ sorgligt att mina föräldrar är på fest men inte jag^^

Men iaf, sitter här och laddar ner musik och funderar på vilken film jag ska titta på sen^^ Komedi blir det iaf, så mkt vet jag=P

Dte var trevligt att träffa Lottie i staden förut, även om det blev lite långtråkigt. Vilket väl itne är så konstigt med tanke på att Fkp är väldigt litet, man går igenom det väldigt snabbt så att säga=P Saknar dig på veckorna darling... Och som du sa, vi måste arrangera en träff med allt gammalt folk... Sometime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela