Sara

Morgon i bibblan

Publicerad 2006-10-03 08:09:32 i Sakerna

Hmm, det står att man bara får göra informationssökninar som gäller skolarbete på bibliotekets datorer. Eventuellt kommer jag att få skit för det här. Men, det är en mkt dum regel så jag skiter i det=P

Har snart datakunskap=S Tråkigt, mkt tråkigt. Chansen att somna är mkt stor. Håller nog för tillfället på med Excel.

Jag vill ha frukost, typ, nybakat bröd och té. Hann knappt dricka ngt té imorse, jag är alldeles död. Har inga pengar med mig så jag kan inte köpa kaffe. Hoppas att dom har kaffe i Kyrkans Hus ikv, annars kmr det här bli en jobbig dag=S Måste meddela mamma att jag ska dit också. Har glömt att säga det=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela