Sara

Myyys^^

Publicerad 2006-10-26 21:08:53 i Sakerna

En bra dag idag, mycket bra faktiskt=) Förutom naturkunskap och spanska, men det är ju inget ovanligt... Musiken var däremot riktigt kul. Man saknar det faktiskt när man inte får sitta där och lyssna på alla som klagar över att dom inte kan sina stämmor^^ Matilda och jag fick ju faktiskt sjunga lite idag också, även om vi inte hann hela.

Trist väder var det ju däremot idag, mkt trist. Visst det får gärna regna, jag gillar regn, men, inte när jag ska ut och gå=P Kom på att det nog är läge på vinterkappa snart. Jag frös när jag skulle gå hem från Vivace.

Har flummat runt med Lager i mormors och morfars ställbara sängar idag=P Bl a har jag fått berätta hur död hon såg ut=P Och så har vi druckit varm choklad, inte lika mkt vispgrädde den här ggn dock^^ Tack gode gud=P

När hon och jag skulle gå hem från Lidl så visslade en kille på oss. Värsta uppenbara, och sen körde han och hans kompis förbi oss apsakta med sin bil. Det var yuuu... Dom var ju typ runt 25-30 också. Disgusting=S

Men, nu ska jag typ sova, eller ngt.. Jag är pumsig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela