Sara

Nudlar med griskött^^

Publicerad 2006-10-24 17:57:10 i Sakerna

Jag vet att jag är lite tråkig för tillfället och bara bloggar en gång per dag, men internet i detta huset är världens segaste. Jesus, hur stod folk egentligen ut när det inte fanns bredband?

I alla fall, en riktigt riktigt bra dag idag=) Vet inte vfr, jag har bara varit på überbra humör hela dagen=D Trevligt att det är så ibland, mycket trevligt faktiskt=) Ska bli ännu trevligare ikv när Lager kommer och vi ska äta nudlar med ngt grejs till, typ, strimlat griskött^^ Med ursprungsland Sverige=P Dessutom ska mamma hämta mig och skjutsa mig ner till stationen när vi ska hämta Lager eftersom hon inte ska gå på föräldramötet i skolan p g a bristande hälsa (vilken lång krånglig mening det blev nu=P). Gött att slippa cykla genom hela staden i regnet, det räckte med att jag gick hem i regnet.

Tyckte lite synd om Svante när jag kom hem eftersom jag glömt att ställa ut mat till honom imorse=S Han har bara haft vatten att dricka hela dagen stackarn. Mormor skulle bli rasande om hon fick veta att jag missköter hennes älskling så. Tur att hon inte läser bloggen=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela