Sara

Oh, well

Publicerad 2006-10-02 20:23:03 i Sakerna

Var det ngn mer än jag som kollade in Rapport och gubben från Skansen? Well, jag säger ingenting, men läs mina tankar=P

Jao, idag, en vanlig måndag. Eller, en SLISKIG måndag. Snälla, ni får gärna hålla på, men skona oss andra oskydliga vafan. Och nej, jag är inte avundsjuk, bara äcklad. Kan man inte få en fristad ngnstans i denna sexbesatta värld? Kanske borde bli nunna, i klostren hånglar folk iaf inte med varann i matsalen.

En bra dag, förutom allt slisk. Dock måste jag verkligen sova ut, måste planera in det ngn dag  veckan. När jag nu ska planera in det...=S Det är väldigt fullt upp för tillfället. Skulle verkligen behöva en helg alldeles ensam med en massa VR och sallader och allmänt slappande. Behov av det nu.

Men, jag får väl hoppas på att kära famlijen åker iväg till Kolmården snart. Men det lär dom ju inte göra eftersom far skadade benet i lördags. Inte bra far, inte bra alls. Dessutom går gubben upp på en stege och spikar. Hur smart får man vara egentligen?

Sorry, men jag pallar ite riktigt alla knäppa mäniskor idag. Behov an ensamhet, nu, tack!



Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-03 06:19:20

Äcklad är ordet! *puke*!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela