Sara

Olssons

Publicerad 2006-10-16 20:31:53 i Sakerna

Heter det Systrarna eller Fröken Olssons? Jag lär mig aldrig det, glömmer alltid. Måste försöka lära mig. Ska kolla i VR.

Gud, jag är verkligen VR-besatt=S
Kommer en ny VR imorrn tror jag=) Eller eventuellt på onsdag, frågan är när jag ska hinna läsa den, det kan bli knepigt att få in den i almanackan. Men, det går nog, jag kan ju offra lite naturkunskaps-studier. För senaste nytt från mode- och kändisvärlden måste ju prioriteras framför Kvävets kretslopp. Enligt mig iaf.

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-16 21:08:35

Öh! Don't think so! Jag har velat ha den sjalen sen jag var i Ullared med Néa, så den är lätt min. Och jag kan ha både palestinasjal och den sjalen, eftersom jag inte har ett speciellt klädstils-fack . . Prat på fredag? Ok.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela