Sara

Schalar

Publicerad 2006-10-18 19:04:22 i Sakerna

Åt precis äggröra, det är mumma det=)

Gött sköj var det på kören idag, Ida var glad över att jag var glad=) Varit på mkt bra ihumör idag, förmodligen pga Konow och Eriks fiskar^^ Vfr får jag aldrig nga galna presenter när jag fyller år? Fast det klart, jag vill väl mest ha fina presenter, inga fiskar tack, mina fiskar dör bara. Dock kan jag ta nga schalar=) Jag är kär i schalar, det borde ju rent logiskt finnas ganksa många sådana på Second Hand... Måste kolla in det ngn gång. När jag har pengar^^

Det var skönt att prata med Ida igen, du gör mig glad älskliing, vet du det?
Och det var så himmelens roligt att träffa Konow igen. Man saknar dig vet du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela