Sara

Söndag och lov=)

Publicerad 2006-10-29 17:02:18 i Sakerna

Söndagar är verkligen underbara, så skönt att bara göra som man vill och mysa inne hela dagen=) dagen har tillbringats i fåtöljen i mitt rum med en bok i knät=P Inte så otippat om man känner mig^^ Läser en överbra bok nu=P Dock lär den ta slut innan jag åker till Sthlm och det innebär att jag måste leta reda på en annan bok att läsa, eventuellt låna på biblioteket... Det värsta är att låneböcker väldigt sällan är små och smidiga pocketböcker som man lätt får ner i väskan... Men men, alltid finns det väl ngn bok i mammas bokhylla som jag kan läsa om.

Har kommit fram till att jag har mkt få saker planerade nu på lovet. Bara Sthlm och fredag, fast, på fredag vet jag ju inte riktigt vad det blir än=P

Vill göra ngt med dom gamla flickorna också, det var längesen nu. Dock får vi säkert inte ihop ngt då alla kan=S Men men, det får väl bli en annan helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela