Sara

Tisdagkväll

Publicerad 2006-10-10 20:27:34 i Sakerna

Hemma nu, älskar mitt hem och min säng som jag snart ska uppsöka eftersom jag är mkt trött... Vet inte vfr, det har ju inte ens varit en krävande dag idag... Bara datakunskapen, det är altid krävande, jag hatar verkligen datakunskap...
På långa håltimmen gick jag, lager och Matilda ner till centrum och inhandlade myskläder på InterSport. Myskläder är fanimig det bästa som finns. Kommer ha på mig do dygnet runt på konfalägret i helgen. Längtar dit, det ska bli så jävelens sköj=)
Och på onsdag nästa vecka kommer Konow=) Yey darling, har saknat dig som bare den.

Åt förresten my very first guldmål idag. Är med andra ord officiell gymnasieelev nu, har man inte ätit ngt guldmål om man går på Ålleberg då har man seriösa problem.
Det ärså skönt i skolan nu när allt har satt sig... När allt bara rular på. helt underbart, det värsta är att inom en snar framtid kommer det att bli mkt tråkigt.

Kommentarer

Postat av: Eliiiin ;P

Publicerad 2006-10-11 16:36:52

Vrf blir det tråkigt? Och vrf fick inte jag stor bokstav i mitt namn :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela