Sara

Tisdagmorgon

Publicerad 2006-10-10 08:51:49 i Sakerna

Hmm, gissa vad^^
Joo, just det datakunskap, och Hakar stöter på Jenny=P "Jenny, det här måste du se" sagt med överlägsen invandraraccent=P Patetiskt.
Dock var det lite action förut när Benny öppnade dörren till datasalen och larmet gick^^ Jävlans så det tjöt, man får tinnitus för mindre^^ Dessutom tog det typ tio minuter innan larmet stängdes av. Jag tror att vår datakunskapslärare är lite okompetent just när det gäller larmavstängande.
Försökte övertala mor min att bjuda mig på lunch idag, men nähä, det ville inte far. Far kan ta sig i brasan! Jag som såg fram emot att slippa äckliga skolmaten...
Dock får jag väl dra med mig flickorna till centrum, måste köpa gympabralls=P
(Hakar och Jenny diskuterar om Evelina Mann är rasist eller inte, jag håller stenhårt på Jenny=P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela