Sara

Typ kör^^

Publicerad 2006-10-09 20:28:03 i Sakerna

Sjöng även i kören idag, efter att Erik påminnt mig... Tycker att han kunde glömt det (som jag) så att jag kunde åkt hem. Visserligen hade jag väl kunnat skita i kören men det är ju så kul=) Kul idag också, fast roligast var när Ida kom in, 40 minuter försenad, HON hade glömt det^^ Lite mobbat att komma när mer än hälften gått=P Men, då fick vi prata lite, när jag var på bra humör för en gångs skull^^ Det är sällan jag är det när jag är med henne annars... Förlåt... Men, det blir alltid så=S

Iaf, sen missade jag min buss så morfar fick komma och hämta mig, vilket innebar att han tog min cykel i bilen så jag slapp cykla hem=) Trevligt=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela