Sara

Äntligen hemma

Publicerad 2006-09-22 16:56:55 i Sakerna

Gud vad ag hatar fredagar, iaf den två timmar långa håltimmen vi har på fredageftermiddagarna. Inte alls kul inte nåt.
Så, det är skönt att vara hemma nu, satt med Carl, Martin och BIlly på väg hem. Dom diskuterade vart dom ska festa ikväll^^ Det fanns ingen fest dom kunde gå på, och ingen sprit hade om heller. Poor kids^^ Jag tycker såååå synd om dom. Martin dillade ngt om att dom skulle komma hem till mig och hälsa på. Men det blir nog inget med den saken, tror jag=P För, jag ska ju ha min tv-kväll i soffan=) Såg att MIss Secret Agent går på ettan också=) Det var längesen jag såg den, får nog ta och kolla in den tror jag. Senast jag lånade den av Néa kollade jag på den fem ggr^^
Men nu ska Erik ha datorn, ha ska spela Mulle Meck och blir mkt arg på mig om han inte får det snart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela