Sara

Blååått=)

Publicerad 2006-09-25 19:43:08 i Sakerna

Som alla sett har jag en rosa blogg, men temat på musiken är blått. Och faktiskt var det jag som kläckte det  *mallig*. Så, nu ska jag leta upp låtar med blått i som vi kan spela. Nga förslag? Jag får bara upp Tomas Ledin "Blå blå känslor" i tankarna. Och det räcker ju inte med en låt, dessutom hatar alla andra honom, typ. jag fattar inte vfr, kom igen. Han är ju bra! Visserligen är "Sommaren är kort" extremt uttjatad, men, han har gjort en himmelens massa annat som är skitbra! Typ, "Varje steg för oss närmare varann" är underbar, "Du om någon borde veta" är vacker, "Svenska flickor" blir iaf jag väldigt glad av, "En vind av längtan" är också vacker, "Är du min kvinna" har en skitcool text. Jag menar, kom på ngt som slår "Är jag tequilan som berusar dig". Han är klockren, han är kung vafan...

Och det var faktiskt tänkt att det här skulle handla om blått, men, nu blev det som kära gamla Midnäs brukar säga, ett sidodpår=)

Kommentarer

Postat av: Elijhn

Publicerad 2006-09-25 21:42:11

Eh , vaddå blått i musiken ? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela