Sara

Dagen

Publicerad 2006-09-26 17:03:52 i Sakerna

En bra dag idag faktiskt.
Förutom det faktum att ngt as har brutit upp mitt lås och tagit mitt pennfack och min miniräknare. Tack så JÄVLA mkt! Men, jag är ju en lugn och sansad flicka (för det mesta) och jag tog faktiskt det hela med lugn och gick och köpte nytt lås och nytt pennfack + nya pennor på håltimmen Fick springa runt hela jävla stan för att hitta ett pennfack, fanns varken på ÖB eller Nordiska, var alltså tvungen att gå till Bokia. Men, det är nyttigt med motion.
Jädrans vad hurtig jag låter, men inget kan störa mitt goda humör idag. Inget alls! Dessutom har mamma köpt Brago med choklad på. Mumma=) Dock måste hon även inhandla AAA batterier till min miniräknare eftersom den fungerande ju blev stulen...
Så, annars har väl inget hänt typ, historian blev väl sort of inställd eftersom Mikael aldrig kom. Alltså fick vi sluta tidigare, yey=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela