Sara

Datakunskap

Publicerad 2006-09-26 09:11:53 i Sakerna

Hrm, datakunskap är mkt tråkigt, väldigt mkt tråkigt... Yuuuck, nu har jag dessutom inget att göra. Och Lager har inte svarat på mitt mejl, har hon månne redan slutat? Vilken lyckans ost isf. Har tyska sen dessutom, inte trevligt det heller. Och på håltimmen måste jag gå till ÖB och köpa lås. Någon har tagit mitt lås och på morgonen idag när jag kom satt ett skollås där. Lite otippat kanske. Jag önskar att jag tvingat mamma att hämta mig idag. Jag vill inte vara här till fyra och sen åka buss hem så att jag inte är hemma förrän tio över fem. Vill inte. Jag vill ha en baguette och eventuellt lite choklad också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela