Sara

Musiken, den älskade musiken

Publicerad 2006-09-28 19:27:21 i Sakerna

Joo, jag har kommit fram till en grej (trumpetfanfar) mina musikdagar är onsdagar och torsdagar. Då har jag bara musik hela dagen, så känns det iaf. Igår var det ju kör och grejs, idag är det flöjt som gäller. Så härligt att spela, saknar det verkligen när jag inte har lektion/ensembleövning på ett par veckor.

Jaa, förutom musiken och flöjten är tordagar mkt sega dagar. Långa lektioner, matte, naturkunskap och spanska har jag på eftermiddagen, inte helt underbart kanske. Naturkunskap är så fruktansvärt tråkigt. Herregud, vfr i hela friden ska jag veta hur Kvävets kretslott ser ut och fungerar, jag bara undrar. Spanskan är faktiskt riktigt kul, det är bara det att den ligger så sent på dagen. Orkar verkligen inte vara lika glad och pigg som Teresita då. Förlåt, men jag kan faktiskt bli trött. Det är så skönt när spanskan slutar och jag får gå hem till mormor och morfar. Mormor har ställt fram lasagne åt mig. Den var skitgod. Underbar! Dessutom norpade jag nga marie-kex och smetade honung på dom, mmm=)

Jaa, det var väl vad ja gjort idag. Pratade lite med morfar också, och läste Hemmets Journal^^

Men, nu ska jag inom en snar framtid sätta mig framför tv:n kolla på Rapport och bli allmänbildad^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela