Sara

Pokémon

Publicerad 2006-09-25 20:08:56 i Sakerna

Min bror kollar på Pokémon, det är banne mig också nostalgi, jag minns alla lördag och söndagmornar som man ätit rostat bröd, druckit varm choklad och kollat på det. Man älskade det, och alla lekte med pokémonkort i skolan^^ Sailor Moon kollade man också på, och Sailor Mars, Sailor Venus. Vad var det killarna hette? Typ, VIta Rosen? Svarta Rosen? Hmm, måste snarat kolla upp det. Det är ju faktiskt MKT viktigt!!! Eller, nåt^^ Hmm, dom borde bannemig börja sända Sailor Moon igen, på bästa sändingstid på fredagar. Jag lovar att jag skulle se varenda program, förutom de gånger jag måste prioritera viktigare saker, typ, fester^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela