Sara

Samhällskunskap

Publicerad 2006-09-29 14:58:45 i Sakerna

Hmm, jag känner mig alltid väldigt nyttig när jag har samhällskunskap=P Jag gör verkligen en insats för samhället dom här lektionerna^^ Grejen är att jag är klar men jag vill inte säga till eftersom jag:
1. Kommer att bli kallad stud.
2. Kommer att få ngn äcklig extrauppgift att göra. Hatar extrauppgifter, dom är boooring.

Såå, jag sitter här och har det trevligt, funderar på att studa lite historia/spanska. Men då kommer säkert Maria, och då blir hon nog inte glad=P Jag får väl studa på söndag. Helgen är ju annars ganska fullbokad. Ska till Ida typ 8 ikv och sen ska vi till Gbg imorrn=) När jag kommit hem från Gbg ska jag hem, packa om och byta kläder, sen ska jag till Jäla på konstnatta och umgås med kickorna=)
Ska bli trevligt att se dom igen, det var längesen. Vi hann ju inte umgås så värst mkt på "Idol"-kvällen. Men det ska bli desto mer umgänge nu. Fan vad roligt det ska bli, jag längtar som aaaset=) Ska bli mtk trevligt att vara hos Ida ikv också. Kolla på film och äta vindruvor. Mumma=) Hmm, måste skicka ett sms eventuellt ett mejl om när jag ska komma och om vi ska köpa frukt. Ska göra det nu. Maria är ju för tillfället inte i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela