Sara

Sandigt

Publicerad 2006-09-27 20:39:29 i Sakerna

Hmm, av ngn anledning fick jag just "Nätterna med dig i Californien" på hjärnan, fattar inte vfr. Den är ju knappt bra.

Iaf, idag har varit en mkt bra dag=) Vilket förmodligen beror på att 2/6 = 1/3 av lektionerna innebär att jag får spela piano/försöka ta ackord på en gitarr (observera försöka, mkt viktigt i sammanhanget) eller sjunga. Sådan tycker vi om=) Mer musik åt folket!

F ö har jag spelat volleyboll idag. Mkt trevligt=) Skällde på Sofie hela tiden för att hon inte tog bollen, hon var mkt oengagerad, det var däremot inte jag och jag slängde mig så att jag hamnade i sanden=) Det var mysigt, mkt skönt att ligga där faktiskt. Kanske borde göra om det. Har hört ngnstans att sand är den naturliga fotfilen, hmm, kan det kanske funka som body scrub också eventuellt?

Kommentarer

Postat av: Elijhn

Publicerad 2006-09-27 21:13:27

Nätterna med dig i Californien är väl en ganska okej låt ändå ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela