Sara

Scheman

Publicerad 2006-09-29 17:37:50 i Sakerna

Hmm, dom har ändrat våra scheman igen dom små mupparna. Nu ska vi ha två timmars hål på onsdagar ist för på fredagar. Hmm, vfr bytte dom, fattar inte det! Dock kan det bero på volleybollare/specialidrottare. Fast jag vet inte om det blev så mkt bättre för dom heller, tror inte det. Ska dra med mig nga flickor och gå till schemaläggarna på måndag, när vi nu ska klämma in det på schemat, har inte många långa raster på måndag, bara lunchen. Aja, det ordnar sig nog... Får väl försöka få med alla på att bojkotta datakunskapen på onsdagar, och spedialidrott eller vad det nu är folk har för ngt.

Nope nu ska jag ägna mig å viktigare saker. Om jag kommer på ngt bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela