Sara

Storleken spelar roll

Publicerad 2006-09-26 19:05:22 i Sakerna

Min stol muppar sig, ngn har ändrat inställningarna på den. MUPP! Det är säkert Victor, ska skälla på honom sen. Tror jag... Men, han brukar påskina sin storlek när jag gör det, och då vågar jag inte skälla längre. Han är lång... Och stark.

F. ö. läser jag en underbart jättebra bok nu=) "Slända i bärnsten" heter den. Historisk roman, min favoritgenre=) Wonderful, dessutom är det en serie med fem böcker.  Fast, jag är redan på den andra. Men iaf. Härligt underbart kommer det bli höstkvällarna framöver, när jag inte har för mkt att göra med skolan vill säga. Skolan ha rju en tendens att ta äckligt mkt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela